marți, 18 ianuarie 2011

Jonas Brothers vorbesc despre iubirile din viata lor



       Kevin si Nick Jonas au fost convinsi de revista Twist sa impartaseasca fanelor cate ceva despre viata lor amoroasa.

Astfel, cei doi frati au fost de acord sa dezvaluie care au fost lucrurile cele mai interesante pe care le-au facut pentru o fata.

Kevin Jonas a marturisit: Cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut cand mi-a cazut cu tronc o fata a fost sa zbor in coltul opus al tarii doar pentru a fi cu ea o zi.Aveam cam 16 sau 17 ani pe atunci si fusesem ceva vreme plecat in turneu, asa ca escapada de o zi alaturi de ea a fost foarte distractiva. A fost o zi foarte placuta!, a detaliat Kevin.

Nick Jonas, in schimb, este mai temperat decat fratele sau mai mare. El crede ca este mai important sa se comporte politicos decat sa faca lucruri nebunesti.

"Manierele sunt foarte importante. Am auzit o multime de fete spunand "nici un baiat nu a deschis vreodata usa pentu mine". Sau "nici un baiat nu a facut asta". Asa ca fa-o tu, trage un scaun, ridica-te in picioare cand fata vine la masa... noi am fost educati sa fim manierati la o varsta frageda", a marturisit Nick Jonas.

Un comentariu:

  1. I love joe jonas and nick jonas imi place saitu:X::X:X:X:X:X:X:X:D:D:D:-*:-*:-*:-*:-*:-*

    RăspundețiȘtergere